ForumDodaj do ulubionychUstaw jako startowaKanał RSS

 
 

Menu

Strona główna
Forum
Galeria

FAQ
Opis gry
Silnik Unreal Engine
Wywiad z wydawcą
Wywiad dla ThisIgGame

Rasy
Klasy

Najnowsze screeny


nie mogę zaladować zdjęcia



nie mogę zaladować zdjęcia



nie mogę zaladować zdjęcia


Więcej
AionOnline
LotrOnline
SilkroadOnline
InfinityOnline
Blade And Soul
PureGaming
SunOnline
    Blade And Soul - Polski Portal

Zapowiedź CBT2 Blade & Soul!
18/08/2011 20:42


NCsoft wreszcie ogłosił datę CBT2 Blade & Soul. Według planów ma się ona odbyć pomiędzy 29 sierpnia a 10 września bierzącego roku. Podobnie jak pierwsze beta testy, będą miały one miejsce w Korei i tylko Koreańczycy będą mieli do niej dostęp (rekrutacją dostępna dla wszystkich dorosłych od 19-23 sierpnia a wyniki będą ogłoszone 26 sierpnia).

Tak więc co nas czeka w najbliższych testach?

*Maksymalny poziom gracza podniesiony do 37 lvl.
*Pojawi się nowa klasa - Assassin.
*Odblokowany system craftingu.
*Wiele nowych 'dungeonów'.
*Dostęp do nowej mapy - Grand Desert.
*Nowe strefy PvP.

Źródło www.bladeandsouldojo.com
Gwaruj! Wykopuj! Komentuj na forum!

Relacja z zadania na cmentarzu w Blade&Soul!
20/07/2011 12:41

Obrazek

Witam wszystkich! Jesteśmy teraz na cmentarzu Moon Shadow w Blade&Soul, gdzie co noc przeraźliwe krzyki wydaje Duch dziewicy. Jesteśmy teraz w świecie gry i zrobimy wszystko, by odnaleźć prawdę.

Obrazek

Reporter: Jesteśmy teraz na cmentarzu Moon Shadow. Do Paik Kyun, może najpierw coś na powiesz?
Do Paik Kyun: Straszne dźwięki można usłyszeć, co noc! Uważa się, że pochodzą one od
Ducha dziewicy.

Do Paik Kyun: Dawno temu, piękna dziewczyna o imieniu Ho Sook wiodła szczęśliwe życie ze swoim narzeczonym Won Mi Nam. Jednak pewnego dnia, grupa rzezimieszków najechała na to miejsce, zabijając parę kochanków. Zostawili tylko jednego trupa, którego widok był odrażający. Po tym wszystkim, Ho Shook wychodzi z grobu każdej nocy, wydając przeraźliwy i zarazem smutny krzyk.

Obrazek

Reporter: Dziękuję Ci! Aby prawda wyszła na ja, decydujemy się iść na cmentarz, by tam porozmawiać z Ho Shook.

Reporter: Stoimy teraz nad grobem Ho Shook. Zróbmy z nią wywiad!

Obrazek

Ho Sook: Nienawidzę szefa South Sea Fleet - Dang Za Kanga. Nienawidzę go!
Reporter: Dobrze, zastanawiam się, dlaczego zostałaś zabita.

Ho Sook: Nienawidzę szefa South Sea Fleet - Dang Za Kanga. Nienawidzę go!
Reporter: Wiem. Wiem, że ciągle chowasz urazę. Czy możesz nam powiedzieć jak się teraz czujesz?

Obrazek

Ho Sook: Zabił mnie i mojego narzeczonego. Nigdy nie pozwolę odejść szefowi South Sea Fleet - Dang Za Kang! Tylko jego śmierć może przynieść mi pokój. Zabij go!

Reporter: Dobra, dzięki za rozmowę! Tak jak powiedziała Ho Sook, szef South Sea Fleet - Dang Za Kang, zabił ją i jej narzeczonego. Znajdźmy Dang Za Kanga i porozmawiajmy z nim!

Reporter: Dang Za Kang, czy możesz zdradzić nam, dlaczego zabiłeś Ho Sook i Won Mi Nam?

Obrazek

Dang Za Kang: Idź do diabła!
Reporter: Nie, nie... ja jestem tylko reportem. (bang bang...)

Z powyższego widać, że Ho Sook i jej narzeczony zostali zabici bez powodu, a dziewczyna trwała w nadziei, że znajdzie się ktoś, kto przyniesie im spokój i zabije szefa South Sea Fleet - Dang Za Kanga. CBT2 Blade&Soul oczekiwana jest na sierpień tego roku.

Obrazek

źródło: http://news.mmosite.com/

Gwaruj! Wykopuj! Komentuj na forum!

PvP w Blade&Soul
10/07/2011 15:11

PvP, czyli Player versus Player (gracz kontra gracz). Pokazanie swojej siły i wyższości nad innym graczem, czyli to, co tygryski lubią najbardziej.

System PvP w Blade&Soul opiera się na doboku gracza. Gracz może pojedynkować się tylko z tymi, którzy noszą odpowiedni dobok. Nie można natomiast walczyć z tymi, którzy nie noszą żadnych doboków. Obecnie w grze, są tylko dwa typy doboków: Lojalność i Przestroga.

W grze gracze, którzy nie noszą dobok lub noszą dobok tego samego typu będą mieli biały Nick. Jeśli natomiast nick jest czerwony należy mieć się na baczności, ponieważ postać ta jest z przeciwnej frakcji i może zaatakować się w każdej chwili.
Obrazek
Gracze mogą atakować innych graczy, tylko jeśli mają czerwony nick. Bez znaczenia jest, gdzie dany gracz się znajduje ponieważ atakować można nawet w mieście lub osadzie, które dla innych mogłoby się wydawać bezpiecznym miejscem.
Obrazek
Gracze mogą zarówno zyskiwać dobok Lojalności jak i Przestrogi poprzez wykonywanie zadań związanych z frakcją.

Aby uzyskać dobok Przestrogi gracze muszą zdobyć 10 poziom i wykonać zadanie „Puzzled Senior”. Podobny dobok można zdobyć na poziomie 16, robiąc zadanie „Puzzled Girl”.
Obrazek
Obrazek
Podobnie jest z Lojalnością, której Dobok można uzyskać od odpowiedniego NPC rozwiązując podobne zadania.

Tymczasem Ci, którzy planują atak, ale znaleźli mocniejszych przeciwników nie mogą nagle zdjąć doboku. Tak więc, zwracajcie większą uwagę podczas grania, ponieważ prawdziwy mistrz walki nie może się zdradzić.
Obrazek
Co więcej, gracze nie mogą atakować tych, którzy umierają albo tych, którzy ćwiczą Pranayame, (odpoczywają, medytują) bądź przenoszą się do osady.


źródło:
http://news.mmosite.com/content/2011-05-09/a_detailed_intro_to_pvp_of_blade_and_soul,1.shtml

Gwaruj! Wykopuj! Komentuj na forum!

Blade&Soul - Edycja statystyk
01/07/2011 13:25

Statystyki postaci zawsze były najważniejszym i nieodłączonym elementem gier rpg. Pozwalało to na podnoszenie obrony, zwiększanie obrażeń, czy punktów energii magicznej. Może chcesz by czas trwania zaklęcia był dłuższy kosztem jego obrażeń? A może chcesz, by łucznik miał więcej umiejętności do walki wręcz? W Blade&Soul będziesz miało dużo metod i możliwości, aby stworzyć postać swoich marzeń.

Obrazek
Wyposażenie & statystyki
W przeciwieństwie do innych MMORPG, w B&S nigdy nie będziesz musiał martwić się o to, że twoja postać wygląda okropnie!

Nie ma statystyk na twojej zbroi? Pewnie myślisz, że będziesz miał mniej opcji wyposażania lub edycji twojej postaci. Nie martw się! Zespół BloodLust to zrekompensował. Możesz uzyskać statystyki z akcesoriów: dwa pierścienie, dwa kolczyki i naszyjnik. Statystyki można uzyskać także z unikalnego systemu Bo-Pae, który składa się z ośmiu części, a każda część zawiera swoje własne statystyki. Części te, zdobyć można za wykonywanie zadań lub z zabitych przeciwników.

To, że nie masz statystyk na zbroi nie znaczy, że możesz biegać nago i być potężnym! By zdobywać statystyki z Bo-Pae wymagane jest, byś miał coś na sobie założone. Stanowić to będzie znaczne rozszerzenie statystyk. Taki system odnosi się do tradycyjnych sztuk walki. Nigdy nie lekceważ swego przeciwnika i dobieraj walkę mądrze. To, że ktoś nie ma na sobie stroju, nie znaczy, że jest słaby. Walkę traktuj jak walkę na śmierć i życie.
Obrazek
Bo-Pae
Bo-Pae, to system składający się z ośmiu wymiennych części znajdujących się w ośmiokącie. Każda z ośmiu części zawiera podstawowe statystyki dotyczące twojej postaci: zdrowie, siłę ataku, obronę itd.

Każda część z Bo-Pae należy do jakiegoś zestawu. Zbieranie i wyposażenie w każdą część z zestawu [czyli po prostu, gdy zbierzemy wszystkie części z danego zestawu] odblokuje nam dalsze statystyki, a nawet spowoduje fizyczne zmiany naszej postaci czyniąc go lub ją, świecącą. Świecący efekt zależy od rzadkości występowania danego zestawu Bo-Pae. Oto przykład. Każdy zestaw zawiera około trzy statystyki bonusowe. Po zebraniu trzech części zestawu odblokujemy pierwszy bonus. Po zebraniu pięciu części odblokujemy drugi bonus. Gdy zbierzemy wszystkie osiem, otrzymamy trzeci, ostatni bonus. Można zebrać także pięć części tego zestawu i trzy części z innego, jeśli czujesz, że ten ostatni bonus z ośmiu kawałków tego samego zestawu Ci nie pasuje.
Obrazek
Rozkładanie przedmiotów & modyfikacje Bo-Pae
Rozkładanie przedmiotów na części idzie w parze z systemem Bo-Pae. Bardzo często znajdywać będziemy bronie, których nie użyjemy, bo albo są na niższe poziomu albo mają statystyki, których nie potrzebujemy. Zamiast po prostu je wyrzucić lub sprzedać, będziemy mogli rozłożyć je na pył. Gdy to zrobimy, pył będziemy mogli połączyć z jakąś częścią danego zestawu z Bo-Pae, w celu poprawienia statystyk tej części. Dzięki tej metodzie, naszą postać będziemy mogli dostosowywać w dowolnym kierunku.
Obrazek
Wyposażanie broni w klejnoty
Gemowanie [wkładanie ulepszeń] broni w Blade&Soul jest bardzo uproszczone i łatwe. Obecnie, tylko broń może być ulepszana, ponieważ jako jedyna posiada na to miejsce. Z miejscami w broni bywa różnie. Niektóre bronie z niższych poziomów mają tylko jedno miejsce bądź wcale. Bronie o wyższych poziomach mogą mieć maksymalnie cztery miejsca. Klejnoty, dla naszej wygody, oznaczone są kolorami. Fioletowy, to kolor trafień krytycznych. Zielony, to uniki. Czerwony to obrażenia itd. Jak bardzo potężne są te klejnoty, niewiadomo.

źródło: http://www.bladeandsouldojo.com/
Gwaruj! Wykopuj! Komentuj na forum!

Interfejs użytkownika.
18/05/2011 18:23

Gra jest niczym bez interfejsu użytkownika. Jest to zestaw narzędzi, który pozwoli nam na łatwą i przyjemną rozgrywkę. Wszystkie MMORPG mają podobne interfejsy, ale każdy jak inny na swój sposób.
Przed rozpoczęciem, zobaczmy jak wygląda interfejs w Blade&Soul.

Obrazek
W lewym górnym rogu interfejsu możemy zobaczyć czerwony pasek. To nic innego jak pasek życia. Określa on ile obrażeń możemy jeszcze przyjąć, przed potrzebą regeneracji jej. Pod paskiem życia, znajdziemy pasek takiej jakby kondycji (fizycznej lub psychicznej). Pozwala nam ona na wykonywanie różnych umiejętności. Bez tego będziemy mogli wykonywać jedynie atak normalny. Natomiast ten zielony pasek pozwala nam na korzystanie z unikalnego systemu podróży w Blade&Soul (QingGong). Jeśli pasek się wyczerpie będziemy musieli poczekać na regeneracje, aby móc dalej korzystać z takiego systemu.
W prawym górnym rogu ekranu znajdziesz standardową mini-mapę. Mini-mapa pokazuje użytkownikowi mnóstwo informacji (npc, lokalizacji zadania, osady etc.). W lewej górnej części mini-mapy wyświetlana jest nazwa obszaru, w którym aktualnie się znajdujesz. Po prawej stronie znajdziesz także kanał, na którym aktualnie się znajdujesz [dyskryt lub kanał, czyli taki mini serwer na serwerze]. Od tego, na jakim kanale jesteś zależeć będzie ilość graczy na danym obszarze. Tak jak w Aionie, najnowszej grze NCsoftu można zmienić kanał klikając po prostu na ten wskaźnik. Na powyższym obrazku po prawej stronie od opcji zmiany kanału jest jeszcze kilka opcji. Jedna z nich, to funkcja teleportacji. Można użyć jej w dowolnym miejscu. Jedynym minusem jest to, że wymaga to trochę pieniędzy i nie jest to raczej funkcja dla niskich poziomów. Możesz także użyć klawisz „M”, aby zobaczyć mapę lub klawisza „N” aby mapa stała się przeźroczysta.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Od góry w dół; Rozwiń mimi-mapę (M), Przeźroczysta Mapa (N), Zamknij Mapę.

Poniżej mini-mapy jest lista zadań (questów), które śledzisz. Możesz użyć tej funkcji do śledzenia zadań/zadania, nad którym obecnie pracujesz. Żółta strzałka wskazuje zadania powiązane z fabułą, (doprowadzają one do cut-scenek, a ich wypełnienie zajmuje więcej czasu niż przy normalnym zadaniu). Niebieska strzałka wskazuje natomiast zadania poboczne (niezwiązane z fabułą).

Kiedy te strzałki w końcu zmienią się w “gwiazdę”, będzie to oznaczała, że wykonałeś zadania, a strzałka, to ostatni cel zadania – nagroda. Możemy też zobaczyć jak nazywa się zadanie. Będzie to wyświetlane kolorem zielonym, a cele zadania – białym. Jeśli chcesz w każdej chwili możesz porzucić śledzenie zadania. Możesz to zrobić klikając na przycisk pod mini-mapą (czarny kwadrat z dwoma białymi trójkątami zwróconymi w prawą stronę).

Po lewej stronie, pod paskiem statusu [status bar] można znaleźć członków rodziny. Ramki te pokazują numer członka drużyny, kto jest liderem, jaki mają poziom [level] itd. Niebieski pasek dotyczy życia członka drużyny. Po kliknięciu prawym przyciskiem na konkretną osobę, dostaniesz dostęp do zaawansowanych opcji takich jak: opcje rozdawaniu łupów, handel, pisanie prywatnych wiadomości, a jeśli jesteś liderem grupy, to dodatkowo możesz usunąć daną osobę z grupy.

W lewym dolnym rogu ekranu zauważyć można okienko. Jest to chat box lub „czat”, jak to woli. Są tam wyświetlane różne wiadomości m.in.: czat ogólny, czat drużynowy, szept [to taka wiadomość, którą widzi tylko nadawca i odbiorca], czat klanowy/gildiowy lub wiadomości od systemu [np. ilość obrażeń, ilość zdobytego doświadczenia czy złota]. Kolor pisma na czacie dla wszystkich wyjadaczy MMORPG powinien być znany:

Biały – zwykły kolor, używany do czatu ogólnego [zazwyczaj czat ogólny używany jest na danym obszarze bądź osadzie],
Niebieski – kolor dla czatu drużynowego,
Zielony – kolor dla czatu klanowego/gildiowego,
Pomarańczowy [a raczej jego jaśniejsza wersja] – używany jest do rozmów na serwerze.

Czy można jakoś bardziej zorganizować swój chat? Ależ oczywiście! Możesz modyfikować już dodane czaty [np. Wiadomości systemu nie wyświetlają zadanych obrażeń] bądź tworzyć nowe karty czatów z niestandardowymi filtrami.
Na dole i nieco w prawo zobaczyć można paski z umiejętnościami [action buttons] i pasek przeznaczony dla mikstur, jedzenia, przedmiotów zadaniowych etc. [consuable buttons]. Te paski pozwalają na szybsze i łatwiejsze używanie przedmiotów/umiejętności postaci. Klawisz „F” pozwala na zbieranie łupów, korzystaniu z obiektów i ich podnoszeniu. Klawisz ten ma także inne zastosowania. Niektóre przyciski zmieniają się w zależności od tego czy jesteś powalony, czy jesteś ogłuszony lub w powietrzu. Inne natomiast przy udanym bloku. Oto możliwości klawiszy: Tab, 1-4, R, F, Z, X, C i V. W przypadku klas takich jak: Blade Master, Kung-Fu Master i Destoyer klawisz „R”, to standardowy/normalny atak i używany jest do zdobywania zasobów [Chi miecza, Wściekłość, Duch Walki]. Użycie paska „consubale buttons” składający się z klawiszy od 5-8 pozwoli na szybsze, łatwiejsze i efektowniejsze korzystanie z mikstur, jedzenia itd podczas walki. Dzięki temu możesz wytrzymać dłużej w walce lub nawet uratować dzięki temu życie!

Rozciągający się na dole duży zielony pasek, to pasek doświadczenia. Gdy zielony pasek dojdzie do końca zdobywasz nowy poziom. Po najechaniu na pasek doświadczenia możesz zobaczyć ile doświadczenia już zdobyłeś, jaki masz aktualny poziom, a także ile jeszcze brakuje Ci doświadczenia do następnego poziomu.

Na lewo od paska umiejętności znaleźć można kartę społeczną. Można tam znaleźć takie rzeczy jak: twoja skrzynka pocztowa, najnowsze wiadomości, listę przyjaciół, dom aukcyjny, a nawet kalendarz (!). Jednak podczas CBT1 ze względu na blokadę tych funkcji nie można było z nich korzystać.

Daleko po prawej stronie ekranu, znaleźć można różne opcję. Profil postaci, statystyki, wyposażenie [ekwipunek] itd. Istnieje także możliwość zobaczenia zadań w dzienniku zadań, a także dostęp do drzewka z umiejętnościami, który na 15 poziomie będzie dostępny dla gracza. Przeglądanie wyposażenia [ekwipunku] jest dość wygodne. Są tam filtry, dzięki którym można np. posortować przedmioty względem jakości. Można oczywiście skorzystać też otrzymać dostęp do menu. Znajdziemy tam ustawienia wideo, muzyki etc. Za pomocą menu możemy także wylogować się z gry.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Od góry w dół: Profil Postaci (P), Dziennik Zadań (J), Księga umiejętności (K), Ekwipunek (I)

Podsumowując. Jak widać twórcy wykorzystali wiele elementów interfejsu znanych z innych gier MMORPG. Jest on prosty i łatwy w obsłudze. Starzy wyjadacze nie będą musieli szukać pochowanych opcji, a nowi na pewno się nie zgubią.

Źródło:bladeandsouldojo.com
Tłumaczenie: Lorveth


Gwaruj! Wykopuj! Komentuj na forum!

Zobacz nowsze (1/6) Zobacz starsze

Panel użytkownika

Login:
Hasło:
Rejestracja

Shoutbox

Musisz być zalogowany aby pisać wiadomości

Xawi 14:06
Dobra forum nie działa. Pod tym linkiem koleś opisuje jak to zrobić, podaje w opisie potrzebne linki i informacje odnoscnie servera Link
~~~~~~~~~~~~
Xawi 14:04
A może uda mi się tochę ludzi przywrócić. Na forum podaje sposób jak zagrać w Blade and Soul na oficjalnym serwerze!!!
~~~~~~~~~~~~

Archiwum

Reklama

www.BladeAndSoul.pl - Blade And Soul - Polski Portal - wszystkie prawa zastrzeżone!